Elektroniskā darba laika uzskaites sistēma

Precīza un uzticama elektroniskā darba laika uzskaites sistēma Jūsu uzņēmumam.

Vienkārša ieviešana un pielāgojama Jūsu uzņēmuma vajadzībām. Piesakieties uz konsultāciju, lai noskaidrotu kā darba laika uzskaites risinājumi var atvieglot jūsu ikdienas darbu.

Darba laika uzskaite

Mūsdienīga darba laika uzskaites sistēma ikvienā uzņēmumā

Ražotnēm

Ražotnēs

Noliktavām

Noliktavās

Biroju ēkām

Birojos

Mācību iestādēm

Mācību iestādēs

Muzejiem

Muzejos

Personāla laika uzskaites sistēma

  • Elektroniska darba laika uzskaites sistēma nodrošina precīzu laika uzskaiti, augstu datu drošību, ietaupītu laiku un būtiski atvieglo darba laika kontroles procesus uzņēmumā.
  • Darba laika uzskaites sistēmu var apvienot ar durvju atvēršanas sensoriem, kas līdztekus laika uzskaitei atļauj vai liedz darbiniekiem, viesiem vai apmeklētājiem piekļūt atsevišķām telpām vai zonām uzņēmumā.
  • InPass piedāvātā sistēma ļauj vienkārši un ātri pievienot jaunas personas, kuru identifikācija notiek, izmantojot personalizētas NFC vai RFID kartes, žetonus, uzlīmes vai pirkstu nospiedumus.

Galvenās sistēmas funkcijas un iespējas

Elektroniskā darba laika uzskaites sistēmas izmaksas

Ieviešanas process

Ieviešana

Sistēmu ir viegli ieviest - variet to paveikt paši. Specifiskos gadījumos mūsu speciālisti palīdzēs Jums ieviest risinājumu.

Ērta izmantošana

Izmantošana

99 € /mēn

Mēs izveidosim personalizētu piedāvājumu tieši Jums, jo ikmēneša izmaksas ir atkarīgas no Jums vajadzīgā risinājuma.

Papildu izmaksas

Papildu izmaksas

Papildu izmaksas var būt saistītas ar
Jums nepieciešamo NFC karšu skaitu, to apdrukas veidu u.c., kā arī citos
specifiskos gadījumos.

Vai gribat uzzināt, cik InPass risinājums izmaksās
Jūsu uzņēmumam?

Sazinieties ar mums, lai iegūtu cenas piedāvājumu, vai piesakieties bezmaksas konsultācijai, lai iegūtu plašāku informāciju un provizorisku cenas piedāvājumu vienlaikus!

Sazinieties ar mums, lai iegūtu cenas piedāvājumu, vai piesakieties bezmaksas konsultācijai, lai iegūtu plašāku informāciju un provizorisku cenas piedāvājumu vienlaikus!

    Jūsu uzņēmuma ieguvumi

    Sistēmas darbības pamatprincipi
    un iespējas

    Darbinieku viesu reģistrācija

    Darbinieku un

    viesu reģistrācija

    Uzņēmuma darbinieki vai viesi reģistrējas, izmantojot InPass ierīci vai viedtālruni ar Android InPass lietotni. Personu identificēšana notiek, izmantojot individuālo karti, uzlīmi, žetonu vai pirkstu nospiedumus.

    Durvju atvēršana

    Durvju atvēršana

    Šī sistēma bieži tiek izmantota arī durvju atvēršanai, kad darbiniekiem un/vai viesiem tiek piešķirtas atšķirīgu līmeņu piekļuves dažādām telpām/zonām uzņēmumā.

    Papildus iespējas

    Papildu iespējas

    InPass darba laika uzskaites sistēma pieļauj ne tikai darbinieku darba laika reģistrēšanu,
    bet arī dažādu uzdevumu pievienošanu un reģistrēšanu, kā arī citas iespējas, kas ļauj iegūt
    precīzus datus par katra darbinieka
    veikumu un efektivitāti.

    Datu apstrāde

    Datu apstrāde un datu uzkrāšana bezsaistē

    Visi dati tiek uzkrāti un pārsūtīti uz InPass portālu. Datu uzkrāšana notiek arī tad, ja ir zudis interneta savienojums. Šādos gadījumos dati uz InPass portālu tiek nosūtīti, tiklīdz interneta savienojums ir atjaunots.

    Datu analīze portālā

    Datu analīze InPass portālā

    Viena vai vairākas atbildīgās personas administrē uzņēmuma kontu InPass portālā. Tas piedāvā plašas filtrēšanas, grupēšanas un citas iespējas, kā arī vienkāršu un ātru jaunu darbinieku vai uzņēmuma viesu reģistrēšanu.

    Datu eksports uz ERP

    Iespēja eksportēt datus uz
    ERP sistēmu

    Visus InPass portālā uzkrātos datus ir iespējams eksportēt uz citām programmām un sistēmām. Lai to izdarītu, Jums atliek vien pieprasīt no mums API.

    Mūsu klientu stāsti un atsauksmes

    Par darba laika uzskaites sistēmu

    ‘‘Mēs ar INPASS sadarbojamies jau vairākus gadus. Mums ir vairāk nekā 160 darbinieki un varam teikt, ka esam uzņēmums, kas vērsts uz attīstību un digitalizāciju – INPASS mums ir lielisks palīgs šādas virzības realizēšanā!

    Darba laika uzskaites sistēma INPASS ir apvienota ar durvju atvēršanas sensoriem, kas ļauj darbiniekiem ikdienā izmantot vienu multifunkcionālu “atslēgu”. INPASS pārskatāmā veidā atspoguļo darba laika uzskaites aktuālo informāciju un pievienojot kalendāra notikumus iegūstams pārskats par jebkuru izvēlēto periodu, kas ietaupa laiku personāla vadībā un noder algu aprēķiniem.

    Ieteiktu INPASS visiem uzņēmumiem, kas vēlas būt efektīvi, ietaupīt laiku, domāt mūsdienīgi, vēlas iegūt aktuālu un pārskatāmu informāciju jebkurā vietā un laikā.’’

    Ieva Naudiņa-Indreikus

    Cilvēkresursu vadītāja
    Lesjofors Springs LV, LSEZ SIA

    Par darba laika uzskaites sistēmu

    “Mūsu uzņēmums ražo dzelzsbetona konstrukcijas daudzīvokļu namiem, tiltiem un pārvadiem, birojiem un noliktavām. Latvijā ir divas rūpnīcas, kur kopā strādā ap 500 darbinieku.

    Abās rūpnīcās ir uzstādīta INPASS laika reģistrācijas sistēma. Mēs to izmantojam produktivitātes mērīšanai. Mērījumus mēs veicam, lai mums būtu dati, uz kuru pamata mēs plānojam un ieviešam uzlabojumus.

    Papildus INPASS komanda ir uzstādījusi piekļuves kontroles sistēmu bīstamu iekārtu darbināšanai. Šī sistēma izmanto čipus piekļuves autorizēšanai, tādejādi nodrošina to, ka, piemēram, zāģi var izmantot tikai tie darbinieki, kam ir nepieciešamā kvalifikācija. Šādu sistēmu INPASS ir uzstādījusi arī mūsu Igauņu kolēģiem.”

    Atis Pinķis

    LEAN pārmaiņu vadītājs
    CONSOLIS LATVIJA, SIA

    Par darba laika uzskaites sistēmu

    “Liepājas Valsts Tehnikums izmanto SIA “InPass” risinājumu, lai kontrolētu skolēnu un pasniedzēju plūsmu.
    Skolā tika uzstādītas InPass turniketu sistēmas, kas tika pieslēgtas ugunsdzēsības signalizācijai – tas nodrošina ugunsdzēsības normatīvu prasības.
    InPass risinājumu noteikti iesakām skolām un citām iestādēm ar lielu cilvēku plūsmu!”

    Agris Ruperts

    Direktors
    Liepājas Valsts tehnikums